رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امید بخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه گندم در خراسان رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه آپارتمان‌نشین مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تعرفه معاینه فنی خودرو گران می‌شود؟
سرخط خبرها

دو نمایشگاه همزمان در مشهد گشایش یافت + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۵۸۰
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
  • ۱
دو نمایشگاه همزمان در مشهد گشایش یافت + فیلم
امروز ۲۶ بهمن ماه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی در ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این دو نمایشگاه که با هدف معرفی و ارائه تولیدات داخلی در مساحت٢٠ هزار مترمربع و با حضور ١٩٠ شرکت از سراسر کشور آغار به کار کرده، محصولاتی همچون مبلمان، لوستر، فرش، لوازم خانگی، کالای خواب و سیسمونی کودک و پوشاک کودک و نوجوان و سرویس چوب به فروش می‌رسد.

تعداد بازدید : 1091

مجید طهوریان عسکری، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی لیزینگ همزمان با چهارمین نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه نمایشگاه حاضر مربوط به لیزینگ و کالای ایرانی بوده که مورد استقبال صنایع داخلی در زمینه لوازم خانگی قرار گرفته است. در این نمایشگاه حدود ۳۰ درصد از شرکت‌کنندگان از شهر‌های استا‌های دیگر و ۶۰ درصد دیگر از خراسان رضوی هستند. شرکت کنندگان حضور پر رنگی در این نمایشگاه داشته‌اند.  

وی افزود: به دلیل برگزاری این نمایشگاه به صورت لیزینگ، استقبال خوبی توسط مردم مشهد و هم استانی‌ها از این نمایشگاه صورت گرفته است. به طور کلی برگزاری این نوع نمایشگاه از چند جهت از جمله کمک به اقتصاد جاری شهر و کمک به بخش تولید و صنعت که در جنگ اقتصادی نیاز به حمایت دارند، اهمیت دارد. بخش‌های مختلف لوازم خانگی یکی از بخش‌های پر محصول حوزه صنعت است. در سال‌های اخیر تولیدکنندگان داخلی در مقابل تحریم‌ها قد علم کرده و توانسته‌اند هم پای محصولات خارجی رقابت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: امید است برگزاری این نوع نمایشگاه به همت مدیریت شهری مشهد و نمایشگاه بین‌المللی در حوزه اقتصاد نقش موثری ایفا کند.  

طهوریان عسکری ادامه داد: از آنجایی که اقتصاد مشهد وابسته به حوزه خدمات است، برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها می‌تواند این بخش صنعت را فعال‌تر کرده و موجب می‌شود تا از حوزه اقتصاد خدماتی به سمت اقتصاد تولیدی حرکت کنیم تا به اقتصاد کشور کمک شایانی شود.

افشار یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه اظهار کرد: شرکت ما تولید کننده وسایل خواب و اکسسوری اتاق کودک بوده و به طور مستقیم ۱۰ نفر با ما فعالیت می‌کنند. شرکت ما اولین تولید کننده کتاب‌های پارچه‌ای در مشهد است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما در تولید تغییر مدام قیمت مواد اولیه است.

این تولیدکننده بیان کرد: با وجود شرایط موجود، میزان مالیاتی که از ما گرفته می‌شود بالا است.

داوود رستگار مقدم، یکی دیگر از شرکت کنندگاندر این نمایشگاه خاطرنشان کرد: امروز کالایی تولید، اما فردا قیمتی دیگر دارد و قیمت‌ها روز به روز تغییر می‌کند.

وی افزود: زمانی که تولید افزایش یابد، فروش بالاتر می‌رود و اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

رستگار مقدم بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه قطعا به نفع مشتری و فعالان اقتصادی  بوده و مشتریان با تنوع کالا رو به رو هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
فاطمه
France
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
0
0
جالبه خود دوستان هم به این نابسامانی بازار اعتقاد دارند و هر روز یک قیمت روی اجناس لوازم منزل هست ، راهکار رو دریابید لطفا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->